Obchodné podmienky

Všeobecné ustanovenia

1. Predávajúcim je Ing. Olívia Vaněková s miestom podnikania Poštová 398/47, Lok, 93538, Slovenská republika.

IČO: 55710646

DIČ: 8136624126

E-mail: tojeoli@gmail.com

NIE SOM PLATCOM DPH
Bankové spojenie: mBANK IBAN: SK28 8360 5207 0042 0856 7282
2. Dodávateľom tovarov a služieb ponúkaných v e-shope www.tojeoli.sk alebo www.sashe.sk/TojeOli. 

3. Tieto VOP upravujú:
– proces nákupu Tovaru Spotrebiteľom prostredníctvom E-shopu,
– podmienky predaja a nákupu Tovaru prostredníctvom E-shopu Predávajúceho,
– práva a povinnosti zmluvných strán, t. j. Predávajúceho a Spotrebiteľa vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi týmito stranami, ktorej predmetom je kúpa a predaj Tovaru prostredníctvom E-shopu Predávajúceho.

4. Orgán dozoru nad činnosťou Predávajúceho:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Staničná 9, P.O.BOX 49A, 950 50 Nitra 1
odbor výkonu dozoru
tel. č.: 037/ 7720 001, 037/ 7720 034
fax. č.: 037/ 7720 024
e-mail: nt@soi.sk

5. Kupujúcim je každý návštevník eshopu a sashe profilu TojeOli, ktorý prostredníctvom e-shopu vytvoril objednávku. Pre účely zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.

6. E-shopom je počítačový systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom, ktorý umožňuje objednávanie tovarov alebo služieb.
7. Tovarom alebo službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach e-shopu.
8. Objednávka je úkon Kupujúceho v súvislosti s E-shopom, ktorý vyjadruje vôľu Kupujúceho nakúpiť Tovar v E-shope.
9. Cena je celková cena uvedená v Objednávke, najmä cena za všetok Tovar, ktorý si Spotrebiteľ objednal a je uvedený v Objednávke, ako aj DPH či iné dane, poplatky, vrátane ceny Dopravného
10. Dopravné cena za dopravu Tovaru k Spotrebiteľovi.

Cena

1. Všetky uvádzané ceny pri tovare sú konečné. Nie som platcom DPH.
2. Predávajúci je viazaný cenou tovaru uvedenou na stránke e-shopu v momente vykonania nákupu.

Objednávka a uzavretie zmluvy

1. Kupujúci si objednáva Tovar u Predávajúceho cez E-shop umiestnený pod doménou www.tojeoli.sk alebo www.sashe.sk/TojeOli.
2. Popis toho-ktorého Tovaru, jeho vlastnosti, dostupnosť na sklade, jeho cena sú uvedené v E-shope pri tom-ktorom Tovare.
3. Objednávka sa uskutočňuje bez registrácie. 
4. Kupujúci objednáva Tovar u Predávajúceho prostredníctvom E-shopu, a to podľa pokynov uvedených v tomto E-shope.
5. Po stlačení tlačidla „KÚPIŤ“ alebo „OBJEDNAŤ“ pri tom-ktorom Tovare sa objednaný Tovar automaticky pridá do nákupného košíka toho-ktorého Kupujúceho. Nákupný košík daného Kupujúceho je tomuto Kupujúcemu kedykoľvek počas vytvárania Objednávky k dispozícii na nahliadnutie.
6. V náhľade nákupného košíka si Kupujúci zároveň zvolí spôsob dopravy Tovaru podľa možností, ktoré ponúka Predávajúci.
7. K cenám za jednotlivé Tovary, DPH a pod. sa pripočíta aj cena za Dopravné podľa zvoleného druhu dopravy.
8. Objednávku Kupujúci dokončí stlačením tlačidla „POTVRDIŤ OBJEDNÁVKU“. Predtým je Spotrebiteľ povinný sa oboznámiť s týmito VOP a toto oboznámenie potvrdiť zakliknutím tlačidla „Súhlasím s obchodnými podmienkami“.
9. Odoslaním Objednávky, t. j. stlačením tlačidla „POTVRDIŤ OBJEDNÁVKU“ Kupujúci zároveň potvrdzuje, že sa oboznámil/bol Predávajúcim informovaný aj o:
– vlastnostiach Tovaru,
– celkovej Cene, ktorú je Kupujúci povinný Predávajúcemu uhradiť.
10. Odoslaním objednávky t. j. stlačením tlačidla „POTVRDIŤ OBJEDNÁVKU“ sa objednávka stáva pre Kupujúceho záväznou.
11. Po vytvorení Objednávky bude táto Objednávka zaregistrovaná v systéme E-shopu. Predávajúci zašle na e-mailovú adresu Spotrebiteľa, ktorú tento uviedol pri registrácii, nasledovné:
– potvrdenie Objednávky s informáciami o Objednávke
– znenie VOP, ktoré je platné a účinné v čase vytvorenia Objednávky Spotrebiteľom,
– Reklamačný poriadok Predávajúceho.
12. Doručením potvrdenia o prijatí Objednávky podľa bodu 11 tohto článku VOP spolu s ostatnými dokumentmi Kupujúcemu sa zmluva o kúpe Tovaru považuje za uzavretú, pričom jej predmetom je dodanie v Objednávke špecifikovaného Tovaru za tam uvedenú cenu, a to všetko za podmienok, ktoré sú obsiahnuté v dokumentoch podľa bodu 9 tohto článku VOP.

Platobné podmienky

Za tovar a služby v e-shope je možné platiť nasledovnými spôsobmi len bankovým prevodom – vopred, tovar bude expedovaný po prijatí peňažných prostriedkov na náš účet.

Dodacie podmienky

1.Predávajúci sa zaväzuje dodať objednaný Tovar Kupujúcemu v lehote do 14 pracovných dní od uhradenia Ceny Objednávky alebo do 14 pracovných dní od uzavretia zmluvy podľa čl. IV bod 12 týchto VOP, ak je zvolená úhrada Ceny dobierkou. Pri tovaroch vyrábaných na individuálnu objednávku bude termín dodania stanovený dohodou oboch strán.
2. Ak je tovar skladom je expedovaný podľa kapacitných možností v čo najkratšom čase.
3. Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov a služieb a časť z nich nie je skladom, informujeme o tom kupujúceho s možnosťami čiastočných dodávok.
4. Predávajúci dodá Kupujúcemu objednaný Tovar na adresu, ktorú Kupujúci uviedol ako dodaciu adresu v Objednávke.
5. Predávajúci realizuje dopravu ku kupujúcemu prostredníctvom Slovenskej pošty, Packety alebo možnosť osobného vyzdvihnutia v Leviciach.

Poplatky za prepravu, balné a možnosti platieb

1. Platba vopred. 

a.) Zásielky prostredníctvom Slovenskej pošty nasledujúcimi spôsobmi:
Balík na poštu do 5 kg 3,20 € – Balík je zaslaný na príslušnú poštu.
b.) Balík na adresu do 5 kg 4,20 € – Balík je zaslaný na adresu, ktorú uviedol kupujúci v objednávke.

Zásielky prostredníctvom Packety do 5kg 2,80 €

2. Kupujúci si môže vyzdvihnúť osobne tovar v Leviciach.
3. Predávajúci môže zaslať tovar ktorý je okamžite dostupný kupujúcemu a zvyšnú časť objednávky doručí dodatočne v zákonnej lehote, avšak za predpokladu, že kupujúcemu nebude účtované žiadne dodatočné poštovné, okrem toho, ktoré bolo započítane v objednávke.

Prevod vlastníckeho práva

1. Vlastnícke právo prechádza z predávajúceho na kupujúceho až momentom vyplatenia plnej ceny za predmet kúpnej zmluvy.
2. Tovar alebo služby, na ktoré sa vzťahuje ešte vlastnícke právo predávajúceho, si predávajúci vyhradzuje právo v prípade uplatnenia reklamácie kupujúcim, vybaviť až v momente úplného zaplatenia predmetu kúpnej zmluvy.

Práva a povinnosti zmluvných strán

1. Za zmluvné strany sa pokladá predávajúci a kupujúci.
2. Kupujúci je povinný:
a. prevziať objednaný tovar,
b. zaplatiť za tovar dohodnutú odplatu predávajúcemu,
c. prekontrolovať neporušenosť obalu resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní.
3. Predávajúci je povinný:
a. dodať zákazníkovi tovar v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene,
b. spolu s tovarom alebo dodatočne zaslať zákazníkovi všetky dokumenty k tovaru ako napríklad faktúru za tovar, reklamačný list, návod na obsluhu v kodifikovanej podobe slovenského jazyka.

 

Záruka a reklamácie

1. Záručná doba je zo zákona stanovená po dobu 24 mesiacov.

2. Kupujúci je povinný dodaný tovar prehliadnuť pri prevzatí a informovať predávajúceho o zistených závadách čo najskôr. Neskoršie reklamácie zjavných závad nebudú predávajúcim uznané.

3. Záručná lehota začína plynúť dňom dodania tovaru, kde priložená faktúra (doklad o zaplatení), ktorá slúži ako záručný doklad.
4. Práva a povinnosti kupujúceho sa vo veciach neupravených týmito podmienkami riadia podľa Občianskeho zákonníka.
5. Zo záruky sú vyňaté chyby a poškodenia výrobku, ktoré vznikli nesprávnym použitím, bežným používaním alebo skladovaní výrobku.

6. Predávajúci nesie zodpovednosť za:

  • dodržanie ceny, ktorá bola platná v čase odoslania objednávky zákazníkom, ak došlo k akceptácii objednávky,
  • odoslanie tovaru bez závad,
  • dodanie tovaru v množstve a kvalite podľa objednávky za predpokladu, že došlo k jej akceptácii,
  • priloženie daňového dokladu (faktúra), ak si zákazník neprial inak.

7. Predávajúci nezodpovedá Kupujúcemu za vady tovaru, ak boli spôsobené:

  • neodbornou úpravou či opravou alebo akýmkoľvek použitím či nakladaním s tovarom, ktoré je v rozpore s pokynmi výrobcov, platnými technickými normami, odbornými poznatkami a praxou v odbore,
  • vonkajšími udalosťami, ako je napr. tepelné, chemické alebo mechanické poškodenie, ak k nemu došlo po prechode nebezpečenstva škody na tovare Kupujúceho,
  • jeho nevhodným skladovaním, manipuláciou alebo prepravou v rozpore s pokynmi výrobcu, platnými technickými normami, odbornými poznatkami a praxou v odbore.

Postup pri reklamácii

1. Kupujúci je povinný popis zistenej závady s číslom objednávky a fotografiu poškodeného tovaru zaslať na mail predávajúceho bezodkladne po tom, čo závadu zistil.
2. Poškodený tovar je povinný zaslať až na výzvu predávajúceho spolu 
s reklamačným formulárom. Poštovné za vrátenie balíku sa nevracia.
3. Kupujúci si môže vybrať, či chce dostať nový výrobok, alebo si nechať vrátiť peniaze.
4. Tovar dodáme už bez ďalších poplatkov za poštovné a balné.

Odstúpenie od zmluvy

1. Kupujúci má právo na vrátenie nepoškodeného tovaru predávajúcemu bez udania dôvodu do 14 pracovných dní od prevzatia tovaru.

2. Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy prosím informujte predávajúceho o svojom rozhodnutí na mail alebo cez kontaktný formulár a následne vyplňte a zašlite formulár na odstúpenie zmluvy poštou na našu adresu predávajúceho.

3. Tovar má byť vrátený v originálnom balení, kompletný, nepoužitý a nepoškodený.

4. Po prijatí formuláru Vám predávajúci odošle potvrdenie o prijatí formuláru a následnú žiadosť, aby ste tovar zaslali prostredníctvom Slovenskej pošty. Potom, ako bude doručený odstúpený tovar predávajúcemu, Vám vráti všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, teda kúpnu cenu a poštovné. Úhradu uskutoční predávajúci na Váš bankový účet, z ktorého ste tovar pôvodne platili.

Storno zmluvy

1. Ak si prajete zrušiť Vašu objednávku, ktorá ešte nebola vybavená, čo najskôr nás prosím kontaktujte na našu e-mailovú adresu vyššie uvedenú a uveďte číslo Vašej objednávky v prípade, že cena z objednávky (príp. zálohovej faktúry) ešte nebola uhradená.

2. V prípade, že stornujete objednávku po uhradení ceny z objednávky (príp. zálohovej faktúry), ale ešte pred dodaním tovaru, hoci ešte neuplynula dodacia lehota, vyhradzujeme si právo odpočítať si preukázané náklady spojené s vybavovaním tejto objednávky. Ak už bola Vaša objednávka zaplatená, peniaze vám vrátime najneskôr do 14 dní na účet, z ktorého ste zaplatili.

Ochrana osobných údajov

1. Osobné údaje sú spracúvané v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
2. Prevádzkovateľ neposkytuje osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem prepravnej spoločnosti ktorá zabezpečuje doručenie tovaru alebo služieb, alebo štátnym orgánom v prípade kontroly v takom prípade sú tieto subjekty tretími stranami.
3. Prevádzkovateľ od kupujúceho získava nasledovné osobné údaje: titul, meno, priezvisko, adresa, adresa na doručenie, telefónne číslo, e-mailová adresa.
4. Vami poskytnuté osobné údaje sú spracúvané za účelom korektného vybavenia Vašej objednávky.
5. Prevádzkovateľ je povinný zabezpečiť osobné údaje pred ich sprístupnením neoprávneným osobám, ktoré ma spracované v bezpečnostných opatreniach.
6. Dotknutá osoba má práva vymedzené v zmysle ust. § 28 a nasl. Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení platných noviel.

Záverečné stanovenia

1. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok alebo reklamačných podmienok, sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho.
2. Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok sú aj reklamačné podmienky.
3. Odoslaním objednávky kupujúci si prečítal všeobecné obchodné podmienky ako aj reklamačné podmienky.
4. Tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú zverejnené na internetovej stránke eshopu www.tojeoli.sk
6. Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho s žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektovalternativneho-riesenia-spotrebitelskych sporov/146987s), pričom spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informácie o poplatkoch za návrh nájde spotrebiteľ na internetových stránkach konkrétneho subjektu alternatívneho riešenia sporov.
7. Inak neupravené vzťahy v týchto všeobecných obchodných podmienkach ako v ich neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č. 40/1964 Zb, Zákona č. 250/2007 Z.z., Zákona č. 102/2014 Z.z., Zákona č. 122/2013 Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z. ako aj Zákona č. 513/1991 Z.z.
8. Tieto všeobecné obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť 1.5.2024.